maanantai 23. huhtikuuta 2012

Elämä muuttuu

Hei!

Lupasin kirjoittaa lisää aiheesta josta mainitsin viime postauksessani. Elämä muuttuu toden teolla näinä aikoina. Olen vaihtanut työpaikkaa. Tämä on erittäin iso muutos minulle sillä olen viimeiset 3v istunut Prisman kassalla Lohjalla osa-aikaisena työntekijänä. Nyt olen business centerissä aulapalvelusihteerinä, ja rakastan työtäni! Saan tehdä laskutusta, neuvottelu- ja edustustilojen varauksia, ottaa vieraita vastaan ja ilmoittaa heistä eteenpäin sekä juoda kahvia mielin määrin! Saan myös pukeutua asiallisesti ja siististi, ja olla korot jalassa :) Ihana tunne, sillä kun menet Prismassa työvuoroon ei tarvitse katsoa mitä päällensä pistää sillä siellä on työpaikan omat vihreät asut, ah niin seksikkäät asut.
Olen myös eronnut pitkäaikaisesta suhteesta, ensimmäisestä vakavasta suhteestani joka kesti reippaasti yli 4v. Eipä tässä mitään hätää ole, joskus käy näin. Uudet tuulet puhaltaa ja Helsinki kutsuu! Löysin aivan ihanan pienen yksiön sieltä, ja muutto on edessä vappuna. Olen niiiiin innoissani asiasta! Pääsee pois Lohjalta. Eikä Lohjassa ehkä mitään vikaa ole, jos viihtyy pienemmässä kaupungissa jossa kaikki tietää toisensa ja juorut kulkee. Minulle tulee yksi kissa mukaan, toinen jää toiselle osapuolelle muuton yhteydessä.
Odotan jo tulevaa kaupunkielämää, Kuusisaaren rannan kupeessa. Ratikka menee talon ohi keskustaan, ja kaikki on kätevästi lähellä! Tulevat illat viihteellä ja ystävien näkeminen kaupungilla! Ja oma rauha <3 Pitkästä aikaa saa asua yksin. Sitä odotan ehkä eniten juuri nyt. Olen myös työpaikan aikataulusta aivan into pinkeänä, sillä Prismassa minulla saattoi olla 4-9h kestäviä epäsäännöllisiä työvuoroja siellä sun täällä, ja tulevaisuuden suunnitteleminen erilaisten menojen ja tapahtumien mukaan oli erittäin vaikeaa, kun ei tiennyt edeltä onko 4vko kuluttua lauantaina vapaa vai ei. Nyt minulla on niin sännölliset työajat kun olla ja voi! Ihanaa, kaikki illat ja viikonloput on vapaita! Pyhät on vapaita, eikä aattona ennen pyhää ole kamalaa kiirettä töissä, päinvastoin suurin osa täällä jää aiemmin pidennetylle viikonloppuvapaalle jos pyhä sattuu samaan syssyyn.
Lenkkeily on parantunut huimasti ja paino on laskenut taas lisää. Nyt menee helposti 6-8km lenkki (tosin alussa ja lopussa on kävelyä). Haluan vain päästä ostamaan uusia urheiluvaatteita uuden työpaikan paremman palkan kanssa! Vanhat on jääneet niin isoiksi jo ettei tiedä missä teltassa enää juoksisi :D Uudet juoksukengät on myös hankintalistalla.

Nyt täytyy jatkaa työntekoa, lisää näistä tunnelmista myöhemmin. Ja varmasti aion taas aktivoitua täälläkin! :)

Kevättä kaikille! 



2 kommenttia:

  1. Onnea paljon uudesta työstä :) Ihanaa, kun vastuut ja haasteet kasvavat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaunis! :) Uudet haasteet on aina kivoja ja varsinkin nyt paikkakunnan muutos ja muutkin elämän vaihteet heittää minua parempaan suuntaan ja se virkistää kummasti :)

      Poista