maanantai 23. heinäkuuta 2012

Sateista kesää

 Tämä kesä on jälleen muistuttanut kaikkia aikaisempiakin kesiä. Suomen kesä, sateen aika. Ikäväähän sellainen on, mutta minua ei kylläkään haittaa. On sentään lämmin, mielummin 15-20 astetta plussan puolella kuin talvi ja miinus 15. Palelen niin helposti, varsinkin talvena, ettei mitään tolkkua. Ja sitäpaitsi en osaa urheilla mitään talvella sillä en yhtään pidä talviurheilulajeista. Juokseminen on kylläkin kivaa, sekä ratsastus tottakai, talvella myös. Nyt en tosin ole ratsastanut kunnolla hyvin pitkään aikaan. Tekisi kovin mieli jatkaa sitäkin harrastusta, sillä se on suurin intohimoni. Tänä vuonna on myös tuo juoksuharrastus tullut toiseksi intohimon kohteeksi, niinkuin olen täällä jaksanut siitä sanoa. Juuri nyt minulla on antibioottikuuri menossa poskiontelontulehduksen hoitoon ja kun olen tervehtynyt minun täytyy kuulemma odottaa viikko ennenkuin palaan lenkkipolulle. Siitä tuleekin mieleen sekin että hampaat ovat yhtä saakelin riesaa, jatkuvasti jokin hammas vihloo, toinen on kipeä, ja jostain hampaasta lähtee pala taikka paikka. Nytkin juurihoidon monta osuutta läpikäynyt hammas on suoraan sanottuna aivan helkkarin kipeä. Sitä täytyisi vaan jaksaa käydä hoidattamassa ne kuntoon, mutta sekin on kallista ja jossain hammashoitolan päivistyksessä tuskin minua otetaan vastaan. Ahdistaa sellainen että aina on jokin paikka rikki. Ja tuo poskiontelon tulehdus nyt on aivan pepusta. :p
 Nyt on jo monen päivän ajan tehnyt mieli kirjoittaa tänne blogiin, mutta nyt kun tänne on kirjoittamassa niin mitään ei oikein tule aivoista ulos. Yleensä inspiraatiota on nimenomaan niin paljon että tekstin tuloa ei pysty pysäyttämään mutta nyt yhtäkkiä. Lyö tyhjää.
Lauantaina olin vieraana varmaankin ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen häissä. Poikaystäväni vanhemmat solmivat vihdoin avioliiton 21 yhdessäolovuoden jälkeen. Ihanaahan se oli, olen todellinen romantikko ja herkistyin jo kirkossa kun hääpari astui kirkon käytävälle ja kävelivät alttarille päin. Tiedän että haluan itsekin jossain vaiheessa mennä naimisiin, tosin en hyvin pitkään aikaan vielä. Mutta kyllähän tytöllä on oikeus haaveilla ;) Häät olivat todella kauniit ja morsian upea. Myös juhlat olivat hauskat ja ruoka todella hyvää. Nyt minulla onkin jääkaappi täynnä kaikkea hyvää jota jäi yli :)
Stockmannin herkkuosastolta ;)

Rakastan tuota kynsilakkaa. Sormus on myös tärkeä minulle, isoäidiltäni saatu




Pimpula :)
Maanantaiseen työpäivään liittyi moni kuppi mustaa kahvia sekä nenäliinoja ja uusin Cosmo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti