torstai 6. joulukuuta 2012

Talvi ♥

Heissan! Talvi on vihdoin saapunut, toivottavasti jäädäkseen! Tänään pääsi piiiitkästä aikaa kunnolla ulos liikkumaan valoisaan aikaan, yleensä aina töiden jälkeen kun menee niin on jo pimeää ja viikonloppuisin ei ole ehtinyt tehdä mitään kehittävää. Otin hieman kuvia, ja nykyisin minulta löytyy Nokia Lumia 800, joka on mielestäni toiminut tosi hyvin :) Eli kerrankin puhelin, mikä toimii moitteettomasti, ei ole mitään valittamista. JES!
Avanto

Munkkiniemen ranta

Talvivarustelu :D

Joku oli kävellyt jäällä


Olen vältellyt blogin päivittämistä pitkään ensinnäkin sen takia että koulussa ja töissä on ollut kiirettä. Kohta minulla on enää 4 kurssia jäljellä lakkiin! Vihdoin asiat etenee johonkin suuntaan! :) 

Miltei kuukausi sitten poikaystäväni ilmoitti pettäneensä minua kaverini kanssa ja jätti minut. Olihan se aika isku vasten kasvoja ja odottamaton tuulenpuuska puun takaa. Ensimmäistä kertaa koin todelliset sydänsurut, ja nyt ymmärrän kaikkia heitä jotka ovat joskus menettäneet rakkaansa. Menettäneet vasten tahtoaan. Nyt tiedän mieltä se tuntuu. Rankkaa se on ollut, mutta nyt saan keskittyä itseeni ja kohtaa elämän uusia haasteita yksin. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen aikuisiällä kunnolla sinkku, aiemmin olen ollut vain pari kuukautta sinkku ensimmäisen ja toisen, eli viimeisimmän poikaystävän välillä. Nyt osaan paremmin myös suhtautua sydänsuruista kärsiviin ihmisiin, ystäviin, aiemmin en ollut edes tietoinen miltä se tuntuu. Aika hirveältä, jos totta puhutaan. Okei, ei ehditty olla kauhean kauan, mutta kyllähän siinä ehti rakastua toiseen. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä? :D

Aiemmin olen ollut pelkkä kahvi-ihminen, mutta nyt olen parin viime kuukauden aikana rakastunut teehen. Olen esimerkiksi töissä korvannut iltapäiväkahvit teen kanssa, ja ehdottomasti paras asia teen suhteen on niiden ostaminen sillä pyrin aina ostamaan jotain mitä en ole aiemmin juonut, sekä tosiaan se uusien makujen maisteleminen. Afrikkalainen roobios on ehdoton ykkönen, eri makujensa kanssa. Toinen taas tähän aikaan vuodesta oleva ajankohtainen asia on joulusuklaa ja satsumat. Satsumia saattaa mennä pussikaupalla sillä ne on niin hemmetin hyviä ja niitä ei saa muuta kuin joulun aikaan. 

Jouluni on ehdottomasti odotetuin asia tänä vuonna. En ole jouluihminen, enkä pidä jouluhössötyksistä, mutta arvostan perhettä ja rakkaita lähellä, hyvä lepo, rentoutuminen sekä ruoka. Eihän sen ruokapöydän tarvitse notkua siitä ravinnosta mutta kyllä sitä saa mielestäni hieman herkutella. Tänä vuonna matkustan Ruotsiin! Isäni luokse, perheeni luokse. Aivan, aivan mahtavaa! En ole nähnyt Ruotsin perhettäni miltei kahteen vuoteen, joka on aivan liian pitkä aika. Aivan ihanaa 


Tähän loppuun ihana kappale, jonka artistiin R minut esitteli, ja olen aivan haltioissani. Ihanaa talvea kaikille, xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti